Tuesday, May 12, 2009

What's in the plastic bag - Part 2

nilah menda nyer...




.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.






dark chocolate! eheheh..memang my fav. aku bukan antu choc sangat. tapi kalau dark choc memang aku soka la...tq hubby...

the box reminds me of my noa cacharel perfume. box tu aku buat simpan vial2 perfume yang aku kumpul. berlambak2 ada. bukan nak pakai pon. saja simpan buat kumpul habuk...box ni pon aku simpan lagi. nak isi apa lak eh?

ouh anyway, the choc is so delicious! arini aku bawak ke opis. share dengan kawan2. kejap jer dah setel ;p

mother's day next year nak lagi lehhh???

1 comment:

Unknown said...

uwaaaa!!!!!!!!!!!!! nak sikit!!!!!!!!! btw, akak dpt kek eskrem BR. tp hari tu cewah jatuh kena jahit.. p.syed bok balik letak dlm fridge mak kat atas.. esok tu akak tgk dah cayaq.. peti es tu dah x sujut.. huhuhu.. sayang! tp kek pun x brp nk bes :(