Monday, March 8, 2010

Tipah Dah 2 Kali Tertipu!

main2 celah pasu

isn't she's adorable? (pic adalah sedikit rosak ;p)



adik beradik sepusat sepusing, mak sama bapak asing. hahah!
budak2 kecik ni adalah anak si Mary, kucing yang aku & bobo adopt dari SPCA. refer to this
entry. yup, she got pregnant for the 2nd time. maknanya aku dah tertipu 2 kali gakla dengan SPCA. cisss...jadinya total dah 6 ekor anak Mary. tapi yang latest ni dah mati sekor sebab kecik sangat, tak cukup zat agaknya. apa pon aku still musykil camner kucing yang 'KATA MEREKA' dah di'spayed', neutered and everything boleh beranak. twice some more!

ouh yer, yang sekor kitten tu sangat gebu & mata biru lagi. comeyyyy!! ingat nak bawak balik Perlis dah aritu tapi fikir2 balik tak naklah. aku dah malas nak bela kucing lagi. tambah2 pulak en. abam tak takut kucing langsung! abis si Mary dia kudakan. hahah! kalau aku bela jugak, mesti kejap jer diorg jadi arwah. iskkk...baik jangan.

Mary...Mary...laku jugak kau yer...huhuhu...

No comments: