Thursday, March 11, 2010

Mimpi Yang Belum Jadi Kenyataan


pagi tadi, lepas bangun untuk buatkan bobo neskepe, seperti biasa aku tido balik. tetiba termimpi aku bawak kete kat area Puchong kot. bobo pon ada tapi dia bawak kete lain. pastu aku teringat sabun basuh baju kat umah dah nak abis. so aku pon singgah la kat satu kedai runcit cokia ni....aku suh bobo balik dulu...

bila aku sampai kedai runcit tu terus nampak baju2 baby. tengok dekat2 rupanya brand Mothercare! ahahahaa....sejak bila Mothercare jual baju kat kedai runcit pon aku tak tau la. kedai runcit yang abis cokia lak tu! ;p

pastu aku pegi la cari sabun tu. cari punya cari tak jumpa2. btw aku guna T.O.P. top! (iklan sket). then aku pegi la tanya apek tokey tu. dia kata sabun semua dah abis stok. cett...

pastu alarm hp aku pon berbunyi....kuang3....

tah hapa2 jer mimpi aku, kan? nilah padahnya sebab asik fikir pasal nak beli sabun tapi sampai sudah tak terbeli2. bukannya apa, aku kerap gak basuh baju. selang sehari kompom mesti basuh. ni semua pasal baju uniform keje bobo la (salahkan baju laki sendiri lak. huhu). dahla kaler putih ala2 atenden hospital. keje lak jauh nun di SP. mau tak comot. bila nak basuh baju dia memang aku tak campur la dengan baju2 lain. baju adam pon aku basuh asing, tak campur dengan baju kitorg. iskk...camno nak save the environment kalau gini gayanya, kan? :-{
p/s: mimpi aku ni ala2 mimpi surirumah tak agaknyer? ;p

No comments: