Wednesday, March 17, 2010

Tagging Game - Again!

haa...tagging game lagi dari puan eda. heheh....kang merajuk plak makcik ni kalau aku tak jawab ;p

-TAG 888-
1. Go to your photo files… select the 8th photo folder
2. Select the 8th photo in that folder
3. Post that photo along with the story behind it
4. Then challenge 8 blogging friends to do the same

frankly speaking, berlaku sedikit penipuan di sini. hehe...pic ni memang la pic yang ke-8 tapi bukan dalam folder ke-8 sebab folder aku bersepah2! kejap save dalam folder ni, kejap dalam folder tu. sampai aku sendiri pon tak ketahuan dah yang mana satu main folder untuk simpan all the pics. haihh...i'm so disorganized....tapi kira aci la yer sebab aku still amek pic ke-8. huhu...

oklah, back to the pic story. pic ni aku amek time adam baru nak masuk 2 bulan. kira still dalam pantang la. time ni aku dah balik ke umah sewa kitorg di Puchong. nursing pillow tu Kekta, my sis yang bagi. tapi sempat guna kejap jer sebab adam dah taknak bf :'( hence terus jadi tempat tido dia. ada jugak kegunaan. ngeh3...

hmm...how time flies....kemetot jer adam masa ni. bobo cakap bila kena swaddle macam tu, rupa dia macam kacang. taktau lah spesis kacang apa tapi bila tengok balik macam kacang peas pon ada. sebab tu dulu bobo suka sangat panggil adam 'kacang'. ehehehhe....tapi skang dah jadi kacang panjang kot ;p

ok, it's tagging time...sesaper yang terbaca entry ni, silalah buat yer....WAJIB! bleh gitu? ;p

toodles!

No comments: