Saturday, August 13, 2011

Advanced Birthday Gift


adik aku bagi present Cath Kidston iphone casing ni sempena bday aku yang coming soon in Nov. hehehe....lambat lagi tapi tak kisah la kan? tehehe...

tengok dalam pic sebelum ni ingat kaler merah. rupa2nya pink! my fav kaler! lagi ahkak sukaaaa ;p

tq cek!!

btw semlm aku tengah browse tenet.
tetiba tingin nak survey beg Longchamp Le Pliage yang sana sini orang dok gila tu.
masa aku pi London aritu ada jumpa kat Heathrow airport.
dalam 50 pound camtu.
aku ingat mahal dah. so tak beli la.
rupa2nya bila dah balik sini baru tau orang jual mark up gila2 punya! double kot.
iskk...rogi tak sambaq satu dulu. chisss ;(
bak kata pepatah, sesal dahulu pendapatan.
tapi dalam bab ni sesal kemudian jimat pendapatan. kekeke....

pastu aku cakap kat bobo nak beg tu lah as my bday gift tahun ni.
dia tanya berapa det?
aku cakap ala murah jer...RM500 camtu.
then he went 'hah?!'
agagagaga....tak agak2 bini ni pon...demand benda mahai jer.

sebab dulu bobo dah tanya aku bday tahun ni nak apa...
aku cakap nak steam iron berdiri tu. brand Philips.
heheheh...tah hapa2 jer wishlist aku.
ingat leh la tukar jadi beg baru....
so Longchamp tu nampak gayanya takder harapan la. sob..sob... :'(

takper, ada lagi 3 bulan before bday.
leh pujuk bobo lagi.
muahahhaha!!!

ok, dah melalut sikit2.

toodles!

2 comments:

maya al-Qibty said...

harusss beli Long Champ...kami pun dah sebat 1 sbb tak tahan...hehehe :-)

una said...

wah maya! lg advanced hgpa no...beli hat mana satu? nak tengokkk!!