Wednesday, January 20, 2010

Flying with Wings

Penumpang bayi: Encik WAN ADAM RAYYAN AMIRUL MAHAZAN

hehe...cuteness! a baby with an 'Encik' title. insya Allah adam will be flying with me and my MIL from KL to Alor Setar this coming monday. it's adam's official 1st flight! (eh, mana ada yang unofficial pon ;p).

cian adam dah setahun lebih baru dapat naik flight. tapi kira ok banyak la dari ummi dia dulu. darjah 6 baru dapat merasa naik flight...sob..sob....ni pon tak pasal2 jer adam kena ikut pegi KL gara2 aku kena pegi meeting di KPT. kalau nak tinggalkan dengan cikgu dia kena tinggal sampai 2 hari. cian la pulak...so baik aku bawak jer ke sana...

harap2 adam behave la masa dalam flight nanti. ntah camner la peel dia. hopefully he can cope with the cabin pressure. i will definitely feed him water or something to munch to avoid the pressure in his ears.

and one thing i should not miss - to bring my digicam! harusla ala2 jakun gitu. 1st time bawak anak naik kapal terbang la katakan. ahahah....

ouh, speaking of jakun, arini Secret Recipe opening day di Perlis. ramai la nanti rakyat2 jelata yang akan jakun dengan kewujudan SR kat sini (termasuklah ahkak. Perlis dah maju gitu. ehheh)

1 comment:

mrs plain-june said...

akak dok jakun dgn oven x abih2 lg :p

wah! SR maju kedepan tu! mcD pun xdak lg! :))