Monday, January 18, 2010

Anakku Mat Terap

aku & bobo dah tak tau nak buat camner dengan rambut en. abam. sapu baby oil pon dia still mencacak. nak kata rambut dia keras atau kasar tak pulak. jenis lembut. tapi tumbuh ke atas ;p so weekend baru ni kitorg decide nak cantas rambut dia untuk kali ke-2. tapi aku taknak dia botak macam first2 potong dulu la. macam upin ipin lak rupa dia. kui3....

en. abam sangat behave masa ane potong rambut dia. sebelum tu ane tu bagi milk flavoured sweet kat dia. made in india lagi (ceklat indu ;p). hehe...tapi aku tak bagi dia makan la. kang tercekik lak. last2 bobo yang ngap sweet tu.

aku sempat snap 2 pic jer sebab memory hp dah full. ampess....



dulu - en. abam dengan rambut(an)nya...

rambut(an) sedang dicantas oleh ane ;p


berangan pulak budak nih

yay! we are so happy with the outcome. tak pendek sangat & tak panjang dah. ala2 mat terap pon ada. hehehe...ouh, mat terap tu means askar yer...orang utara memang slalu guna term ni untuk askar. kan diorg slalu meniarap dalam hutan masa nak ambush (yer2 jer aku ni)...so jadi la mat terap...heheheh...

ok, it's time for a nap. toodles!

2 comments:

dell said...

muehhehe comeynya abam.. berangan apo tah tu :P

Unknown said...

adam mudat mutat! mutut!