Saturday, January 9, 2010

Boys Over Flowers


now it looks like i just don't have the time to update my blog regularly. seminggu sekali pon payah! but how the other bloggers did it eyh? muskil aku...

oklah, sementara tengah tunggu en. abam bangun tido ni leh la aku update jap. hehe...en. abam, sila teruskan sesi peniduran anda!

back to the topic. skang ni aku tengah kemaruk tengok siri Boys Over Flowers kat 8tv kul 8.30 malam tiap2 Isnin-Jumaat. sampaikan bobo pon dah terjangkit dengan aku. hehe...cuma yang tak besnya diorg dah translate jadi cakap Mandarin lak. tak kisahlah..yang penting citer tu bes. tambah2 dengan kekiutan hero & heroin dia. iskkk...naperla artis2 Korea ni comey2 belaka...takyah nak kontrol hensem atau ayu pon memang dah comey. tak macam artis kat sini. oopss!

alamak, en. abam dah jaga lak. gtg!

5 comments:

amelia shafer said...

tu lah aku pun heran apsal diaorang korea comel..? heran artis mesia tak baper comel?...lgik heran apsal aku yang bukan artis pun lgik comel dr artis??...ishhh..heran sungguhhh...??heran..heran...hang heran dak una?

dell said...

hehe.. suda jangkit ka? masa keluaq astro 303 dulu x tgk ka? lg siok sbb cakap korea. akak dgn paksyed dah pueh layah dah.. lani dia dok tny xdak cerita korea bes dah ka? :p

Unknown said...

haha.. baru perasan akak komen guna cek punya akaun :p

una said...

melia: ishhhh...aku heran sungguh cmna hg lagi comey dr artis2 kita. huhuh...

kekta: masa kat 303 tak rasa nak tgk pon. bkn apa, sbb dah tau kalau tertgk sure addicted pastu. hehe...

kekta lagi: cett...i know oredi ;p

amelia shafer said...

tu la ....aku pun heran gak...camner la aku lg comey dr depa...heran..herann.