Monday, November 23, 2009

It's Back!!

tiap2 kali bila dah nak dekat CNY, mesti aku tertunggu2 bila Prosperity Burger McD ni nak kuar. and guess what? it's available now!! hip..hip..hooray! ehehe...

ari sabtu baru ni kitorg sefamily pegi ke Star Parade, Aloq Staq. tak sangka lak rupanya McD dah start jual Prosperity Burger dia. bobo macam tau2 jer aku nak oder apa, then trus dia pegi beratur untuk oder without asking me what do i want. heheh...

aku ingat lagi hampir setahun yang lepas, masa tu tengah pantang, burger ni la aku dok makan sebab burger ni kan banyak black pepper. kira macam makanan masa pantang gakla. hehe...seminggu ada kot dalam 2 kali aku makan. kui3...cuma kali ni aku rasa burger tu macam terlebih pedas sket. ker sebab bawang dia yang terlebih? hehe...memandai jer aku nih ;p

anyway, to friends who are craving for this burger and their curly fries (nyum...nyum...), go get yours today! as for me, kena la tunggu balik kampung raya haji ni plak untuk beli lagi sebab Perlih takder McD. ehehhe...sabaq..sabaq....

(pic credit to mrgugel)

2 comments:

ana said...

sabaq nooo...nanti balik raya haji tapau byk2 bw balik perlih... :)

dell said...

kami dah makan yeyeye!!