Wednesday, April 22, 2009

Copycat

tajuk sembang petang HotFM ari senin aritu menarik minat aku. tajuknya pasal copycat. yang menariknya sebab aku pon ada pengalaman dalam kejadian copycat ni. tapi bukan aku copy orang, orang yang copy aku. haha..

aku ada sorang member ni..kekadang aku rasa macam rimas gakla sebab dia ni memang suka copy aku. sampaikan brand shower foam aku pon dia nak tiru sedangkan sebelum ni dia cakap dia tak suka dengan bau shower foam tu. tup2 dia pakai gak. aku memang dari dulu guna brand tu..memanglah small matter jer kan..sesaper pon boleh beli shower foam tu..tapi disebabkan dia cakap tak serupa bikin, aku pon agak pelik di situ ;p

and then dalam tagging, kena list down our favourite music band. aku pon tulih la satu nama band yang aku agak minat la dengan lagu2 depa. pastu aku tag la member aku tu..and guess what? over thousands of music band we have in the entire universe, dia pon tulih nama music band yang sama! hahahaha....is it coincidence? i dun think so...aku tau dia ada minat dengan satu band ni. minat gila2 punyalah. tapi dia tak tulih pon nama band tu..pelik..pelik...

dolu2 aku ada satu word yang aku suka sebut masa borak dengan kawan2. pehtu member ni pon terikut2 gak nak cakap style aku. haiyaa...please create ur own identity, okeh? ada banyak lagilah benda yang dia copycat dari aku. sampai aku tak ingat dah. takpelah, biarlah dia dengan labu2 nyer...

macam2 manusia ni kan?

No comments: