Sunday, October 4, 2009

Tak Lama Jer Lagi...

.....dah nak besday aku! yang ke berapa, rahsia..haha...macam artis lak ;p and not forgetting en. abam's besday too...hehehe....yup, en. abam was born on the same month as me - November rain ;p aku on the 1st and his on the 25th. tapi kalau ikut starsign lain2. ishh...tabaeklah percaya star2 nih...

aku & bobo plan nak celebrate besday aku & en. abam together gether. dia suh aku yang decide nak celebrate macamana. bagi aku, pegi vacation la bes, kan? dari beli kek dan prezen jer. hehe...tapi kalau leh prezen nak la jugak (dasar tomakninah nyer bini) ;p

mulanya aku teringin nak pegi vacation kat Avillion Resort, Port Dickson. ala, chalet yang leh nampak air laut dari lantai dia tu...pastu shower dia lak jenis open. bes, kan? tapi macam bahya pon ada. kang ada ikan skodeng. hehehe....

tapi disebabkan cuti bobo pon dah tinggal baper ari jer, so tukar plan lak. aku cakap pegi Penang jelah. tapi aku nak dok hotel yang aku suka yakni (yakni pulok) Hotel GrandPlaza Parkroyal kat Batu Feringghi. bilik hotel ni cantik sangat. modern kontemporari gitu...i loike....pastu food dia plak mabeles! buffet breakfast dia saja ada banyak sangat choices. sesuai untuk orang yang suka makan (aku la tu)...

semalam aku saja gugel Hard Rock Hotel yang baru bukak kat Penang. bes memang bes tapi mahal sangat lak. room rate untuk satu malam bilik dia leh dapat untuk 2 malam kat Parkroyal. tak bebaloi la...tapi kalau dapat singgah kedai merchandise dia ok gak, kan?

cuma ada satu masalah, date untuk pegi celebrate cum vacation ni kitorg lom decide lagi. sebabnya weekends dalam bulan November tersangatlah padat! 2nd & 3rd week ada kenduri kawin sepupu bobo. 4th week masa raya haji lak ada kenduri kawin sepupu dan sedara aku. nak pegi 1st week macam awal sangat pulok.

hmm...we'll see how. harap2 jadi la plan kitorg ni. i really need a vacation! cuti raya aritu kira lain yer...hehehe...

No comments: