Wednesday, October 14, 2009

:(

sedihla...stat arini aku terpaksa tinggalkan en. abam kat cikgu nursery dia sampai ari jumaat. sebabnya, aku kena pi monthly miting kat Putrajaya esok. aku plan nak amek flight pagi esok jer sebab mitingnyer petang. tup2 flight dah full...so terpaksa aku pi KL dari malam ni...

kalau tak, dapatla main dengan en. abam lagi untuk 1 malam. skang ni jadi 2 malam la aku tak jumpa dia... :( nak amek esok pon dah tak sempat sebab flight aku malam. nak tanak terpaksa tinggalkan lagi kat cikgu dia.

pagi tadi seblom kuar umah aku dah pesan kat dia suh behave masa kat umah cikgu. terkebil2 jer mata dia tengok aku dok cakap. macam la paham..hehh...saja aku pesan sebab cikgu dia pon cakap skang ni en. abam makin lasak! now you know. kui3...nak pakaikan diaper pon jenuh berperang tau. boys will be boys...

haih...camni la kan hidup seorang ibu 'tunggul'. i wonder how the single moms out there raise their children solely. tambah2 yang anak ramai. memang patut salute lah! dan aku patut bersyukur sebab ada bobo untuk bergantung harap...

anyway, tak sabar nak tunggu ari jumaat! wait for ummi yer en. abam busyukkk!!

No comments: