Wednesday, August 5, 2009

My 2nd Year Anniversary

3 ogos aritu adalah 2nd anniversary ku...nothing special because me and bobo have to work. sorang di utara sorang di selatan. i got these wishes from my friends in my FB...thanks a lot guys! mmmuaahhh!



click the image for a larger view. tu jer yang dapat dicapture, ada lagi comments kat bawah2 tu.. ;p

well, i haven't decided what to buy for bobo's anniversary gift. mr gugel cakap 2nd year anniversary adalah tahun cotton. so, sesuai la kalau beli baju ker, atau apa2 yang ber'cotton'. cottonbud aci tak? hehe...


nah abg...cottonbud dalam bekas heartshape as your anniversary gift ;p

ouh, btw...3 ogos tu jugak adam start demam+batuk+selsema. so ari selasa tu terpaksa la aku amek EL nak jaga dia. petang senin tu lepas balik keje aku trus bawak dia pi kinik. this so called kinik ni antara kinik yang paling besar & laku la kat Perlis. tapi yang irritating tu, ada sorg jer doc yang bertugas masa tu. pesakit yang menunggu ada kot dalam 20 orang. yang staf dia plak dengan muka kereknyer cakap kat aku 'kena tunggu sejam ka 2 jam baru bleh jumpa doc'. aku cakap 'takpelah, dah terpaksa..'.

ada kot dekat 15-20 minit aku bertahan lagi tunggu turn. pastu adam dah taknak duduk diam2 dah. dia mula tak selesa. stroller ngan susu dia lak aku tak bawak. haiyo...last2 aku pi kat kaunter cakap kensel nak jumpa doc. better pegi cari kinik lain jelah...

aku kol bobo suh carikan kinik yang under ING. sibaik ada satu kinik dalam Kangar gak. pegi situ tunggu tak sampai setengah jam dah dapat masuk jumpa doc. lega sket...pastu doc suh adam pakai nebulizer. sian dia meronta2 nanes...dapat la 4 jenis ubat...

sampai umah dah kul 7 lebih. ondawe tu adam diam jer...tapi tak tido pon. sampai2 umah aku bagi dia minum susu pastu trus dia tido. penat meronta2 tadi agaknya...yang aku lak penat usung adam kuar masuk kinik. lenguh gakla lengan aku dok dukung dia walaupun dia tak berat mana. hehe...

malam semalam demam adam dah kebah. tinggal batuk+selsema ada sket lagi. hopefully he'll be ok soon...thanks to mr bobo & MIL sebab sanggup datang jauh2 semata2 nak jaga anak cucu... ;D

3 comments:

Anonymous said...

tu la kak husna..cotton..gud idea bg cotton buds :-)

take care of adam baik2..neubilizer mcm takut kan..tapi sebenarnye sejuk angin tu..heehe..pead kata lag budak nangis lagi baik sbb dia akan tarik nafas sungguh2.. :)

Maya Ariffin said...

Congratulations hunny, dua taun dah kita melayarkan bahtera umah tangga ni yer. mine was last May. Ni way grats! dok jauh ni blikan dia toiletories set yg bes2 gituwwww.. bath foam yg enaks2.. so kalu mandi leh ingat kat ang slalu. Aku aritu wat specel homemade candle lite dinner kat umah jer. coz aku tgh morning sickness my 2st baby.

Unknown said...

kahkahkah! alih alih cotton buds! its cute tho :p