Wednesday, July 15, 2009

After A Long Silence

nampak gayanya sejak aku balik ke Perlis, blog ni sokmo bersawang. hehehh...dekat 2 minggu aku tak update. tersangatlah bz! kat umah bz, kat opis apatah lagi...kalau kat opis dulu aku baaaanyaakkkk sangat masa terluang. sebab tu aku leh buat entry kat opis (ops! kantoi sudah ;p). tapi bila dah balik ke pangkal jalan memang tak dapek la nak berblogging sokmo...i'm bz like a PM (exaggerate sket). heheh...

kat umah lak aku sibuk jadi housewife. almaklumla kat sini aku jadi 'ibu tunggul'. semua benda kena buat sendiri. masa duk KL aku slalu mintak tulun bobo siapkan beg skolah & basuh botol susu adam. eheheh...amek kesempatan sungguh!

so semalam aku berikrar (cewahh) arini nak buat entry baru...

nak citer pasal en. abamlah ;p


he's already 7 months+. makin lasak budak kenit tu. menyulur merata2 dah. sampaikan volume cd player kat kabinet tv tu pon dia 'ter'kuatkan aritu. ehehehe...baru2 ni dia kena demam, batuk & selsema. lambat jugak nak baik. sampai skang batuk dia ada lagi. tapi alhamdulillah tak seteruk awal2 dulu dah. masa dia demam tu nak tanak terpaksa la aku amek EL sebab nak jaga dia...tak sanggup aku nak antar dia kat nursery bagi pengasuh jaga. sapa tak sayang anak kan...



ini pic en. abam di rumah baru kami. dengan rambut dia yang macam mohawk tu. heheh...





see the hair? macam kena karan pon ado! hahaha...(dasar ummi yang maleh nak sapu baby oil) sian si motak nih ;p

hmm..macam banyak benda nak story. ideas are back! tapi nantilah...my work is my 1st priority (macam ayat bodek nak naik pangkat ja. hahaha...) no lah, my family is NUMBER ONE! ok, i better stop now. dah start nak merepek.

toodles!

No comments: