Friday, December 2, 2011

Happy 3rd Birthday Adam Rayyan!

alhamdulillah selamat sudah majlis besday adam hari sabtu yang lepas despite the heavy rain. semuanya berjalan lancar except aku jer yang jalan tak lancar hari tu. nak terpeleot dah sebab banyak sangat menapak ke sana sini! hahahaa....

sehari sebelum majlis aku dan bobo amek cuti untuk preparation. walaupun majlis tak besar mana but still, kena la prepare betul2 ye dop? ;p tambah pulak ni 1st time kitorg organize majlis besday untuk adam.


sibaik la jugak parents aku, my MIL and SIL datang awal sikit. pastu maid kekta pon ada skali. dapat la jugak tolong aku prepare macam2. dua hari sebelum kejadian pon aku asyik tido lewat. banyak sangat benda kena buat. padahal food semua order dari orang. cuma kuah kacang & nasi impit jer yang aku buat. eh, tolong mak aku buat. ngeeeee ;D


silalah jamu mata pics kat bawah ni. sorry aku susun not in order. maleh pulak susun balik ;p
pics yang sempat amek pon sikit sangat2. sedihhhh :'(


sorry takder gambar buffet table. seketul ni jer yang ada. tu pon cilok dari fb SIL aku. huhuh...aku suh bobo snap each food tapi rupanya dia tak amek pon sebab kamera aku memory dah full. pastu dia tak bagitau aku balik. duhhhh.....frust la jugak tapi nasik dah jadi buboq! :(


besday kek adam. op kos la tema Thomas (again!). aku order 2kg choc moist. tapi nampak macam kecik lak. tapi apa pun sedap!



my MIL sedang mencedok kuah laksa penang yang marvelous! iskk teringat2 lak :p~


adam dok renung masa depan Thomas seketui di tepian kek. heheh...


sesi cucuk ker potong kek nih? huhuh...sebelah adam tu cousin dia, nuha. anak bongsu kekta yang beza umur seminggu jer dengan adam :D eh arini besday nuha! epi besday nuha!! we love youuu!!!


the earliest guests - jiran tetangga :D ni jer kot gambo guests yang ada. guest2 selepas tu semua takder pics dah ;p


bukan nak tayang tv tu yer, nak tayang deco kat atas tu ;p streamer dan balloons kami beli di balloonbuzz OU. gigih import dari KL. hehe...


me mommy, MIL, uncle and auntie



pic ni diambil masa malam sebelum majlis. lawak jer tengok adam lagi kemetot dari nuha. sampai terlangut amek pic! hehehe...


besday prezen from tok. suka la dia dapat Thomas lagi!!!! tskkkkk.....



amboi renyihan besday boy tak menahan! ;p


yang ni clear sikit. best cuzzie foreber! tehehe....


dari baju sampai toys Thomas jer. adakah anakku akan berkhidmat di ketapi tanah melayu dewasa kelak? huhuhu....


hmm...believe it or not, tu jer pics yang ada untuk majlis ni. salah aku jugak tak check dulu memory kamera. yang aku dok ingat nak charge battery jer, bab housekeeping lupa langsung!! pastu kamera pulak bukan dengan aku sebab dok sibuk layan tetamu dan refill food. takpelah, simpan memory dalam kepala sendiri jer. huahuahua...


till then! tata!




4 comments:

Adila :) said...

eh, rse mcm adam lg tinggi dr nuha..nuha jengket kot time snap pic ni..hehe :P
btw, happy 3rd birthday adam :)

una said...

along: dulu mmg adam tinggi lg dr nuha. tp skang ni nuha lak yg tinggi lg. tehehe...

hakuko said...

sangat suka baju ituuuuuuuu..best2... :)

happy belated birthday adam

una said...

aiza: baju mana satu tu? yg thomas ka pyjama siam tu? kih3...thanks for the wish!