Tuesday, May 10, 2011

Dia Mai Dah....



jemput makan....(bila tengok pic ni aku sendiri yang terliur. kui3....)


nilah dia pelam harumanis. sekarang ni tengah musim. pokok dia berbuah setahun sekali jer dari tengah April sampai awal Mei. rasanya pelam ni kat Perlis jer tanam secara eksklusif. tempat lain takder, kot?


kalau ikutkan aku ni bukanla 'hantu' pelam pon. zaman sekolah dulu seingat aku memang aku tak makan langsung pelam. taktau naper ;p


bila dah duduk kat sini, baru kenal dengan harumanis ni. terus jatuh chenta! hehehe...disebabkan dulu tak suka pelam, tak pernahla aku potong buah tu. tu yang senget benget jer pelam dalam pinggan tu. kalau selak kat bawah2 lagi obvious 'keterukkan' hasil potongan aku. hahaha...

1 comment:

mrs plain-june said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaa...................... kecoqnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!