Thursday, February 10, 2011

Tahap Kronik!

aiyayaiyayai! sian sungguh blog aku nih. semakin terpinggir jadinya sejak pindah rumah. to tell uols the truth, dah 2 bulan bil berukben aku tak bayar! selkom jenuh antar 'email cinta' berkali2 kat aku. muahahahaaa....bukan takmo bayar, tapi malas nak pegi bayar. bleh gitu?

nak blogging kat opis pon payah gak sebab masa mencemburui diriku ini (cewah!). anyway, kami sekeluarga dah selamat menjadi warga Jitra. rumah belum habis kemas betul2 lagi. kotak2 pon masih banyak belum buka. sebab barang tak perlu guna lagi. nanti la aku amek pic kat rumah baru. selalunya camera aku simpan dalam handbag. bag tu lak aku letak dalam bilik. bila nak turun bawah sokmo lupa bawak turun camera sekali. nak naik atas semata2 nak amek camera memang tak la kan. dilemma sungguh duduk rumah 2 tingkat ni yer. hahahhaa...poyo tul!

skang ni aku tengah tunggu MIL sampai ke Kangar sebab sok aku kena pegi kursus 3 ari di Penang. dia datang untuk jaga adam. tu yang ada masa kejap update blog nih ;p heeee...cakap pasal kursus, malas tul nak packing baju.

that's all for now. insya Allah takder aral, next entry aku buh pic kat rumah baru. heheheh...

toodles!

1 comment:

ana said...

tu la ana malas nak beli rumah bertingkat ni...tak beli tak merasa dok umah ada tanah la plak. so beli gak la...hehehehehe

jgn lupa amik gambo umah ye!