Tuesday, July 6, 2010

Why We Need A Bigger Car

scene: dalam kete
intro: skang ni adam dah taknak duduk dalam carseat sepanjang perjalanan pergi balik rumah-taska (sebab perasan dah besaq ;p). biasanya dia akan duduk elok2 sambil baca buku ABC atau buku promotion Hari Raya 2009 supermarket The Store yang aku letak kat poket carseat belakang. hihih...tak jemu2 dia belek buku tu. dahla ada iklan tak senon sikit dalam tu. iklan underwear! baik yang jate mahupon yang tino. kui3...
to cut the story short: bila dah sampai depan gate rumah kemarin, aku toleh la ke belakang nak tengok apa yang dia tengah buat. sebab dia senyap jer...saspen gak aku. sebelum tu dok asyik sebut 'car! brum..brum..' kalau nampak kete lalu kat sebelah. tengok2 rupanya dia ada kat dalam boot dah. terkejut hippo aku! ntah masa bila dia panjat pon aku tak perasan. sebab sebelum tu dia elok jer duduk kat belakang seat aku. tskkk....sibaik dah sampai rumah. kalau still on the road, mau aku berenti tepi angkat dia dulu. bila nak keluarkan dia dari situ, aku kena bukak boot la, bukan keluar ikut pintu. huhuh...

inilah saspek yang dikatakan hampir meluruhkan jantung ummi nyer


kitorg terpaksa remove cover atas boot kete sebab tak muat nak letak stroller adam (kete kecik ler katakan. sobss..). nampak gaya pasni kena attach balik la cover tu. stroller pon bawak bila perlu jer. sebelum ni saja usung ke hulu ke hilir stroller tu sebab senang kalau ada emergency nak guna ker apa nanti.

moral of the story: belilah kete yang lebih besaq. muahahhaa....

No comments: