Wednesday, September 21, 2011

Teaholics R Us


semenjak bulan puasa hari tu, hari2 aku & bobo berbuka minum teh. yes, tiap2 hari without fail. tapi aku gilir2 la tea variety tu. contosnya hari ni Lipton, esok Harrods Ceylon tea, lusa Harrods mango tea, tulat teh wangi cap 888 pastu rotate balik. tehehehe....lepas tu terbawak2 habit minum teh tiap2 hari sampai la sekarang...we are now officially TEAHOLICS! (is there such word?)

dalam entry trip to London dulu aku ada mention menyesal sebab tak beli Whittard tea kat sana. tapi sekarang ni dah terubat sikit sebab dapat gak kirim kat sorang staf yang baru balik dari study di London. TQ dear!
teringat pulak past few years aku ada kirim kat sorang staf yang balik dari study di Jepun greentea dalam botol. siap mention lagi nak brand Coca Cola punya. hahahha...gila teh sungguh aku ni.


Whittard ni aku kirim yang 25 teabags jer tapi kawan tu pi beli yang 50 teabags. lagi baguih ;p aku punya english breakfast dan rich hazelnut flavoured coffee tu. yang earl grey kekta punya. both teas sedap! cuma coffee tu jer aku rasa lebih sesuai bancuh guna coffee maker (tabung tak penuh2 lagi ni. huwaaaa :'( )


percaya tak dalam banyak2 tea tu our fav is Lipton. heheh...hat local tea punya jugak yang menjadi pilihan kalbu. 2nd choice is teh wangi cap 888. hahaha....serius sedap wooo....memang recommended for tea lovers.
or is it because we just love tea? ;p

speaking of tea, jumaat ni aku ada facial. kalau lepas abis session mesti aesthetician dia bagi minum rosebud tea. me likey!

sekian saja cerita teh untuk hari ni ;p

No comments: